Páginas

El nostre petit món

Després de mesos de dedicació i preparació d'espais i materials, aquest curs 2015-2016 arriba el moment d'obrir les portes de El nostre petit món, amb molta il·lusió!

Arranco aquest projecte plena d'energia i confiança, gràcies a tota la família i amistats que m'han recolzat i animat en aquest nou camí. 
I a més , puc dir que tinc la sort d'haver-me trobat amb un grup de famílies fantàstiques i molt entregades i il·lusionades en poder començar aquest projecte tots plegats!

Després de les primeres setmanes de benvinguda a l'espai, on tots ens vam poder conèixer millor, l' u de setembre ja vam estar tots preparats per iniciar la nostra nova aventura.

Tot just acabem de començar, i només havent passat dos mesos, sento que els nostres vincles ja són molt forts i que casa meva ja s'ha convertit en casa de tots!

Només dir: moltes gràcies a tothom per fer possible aquesta nova etapa.



I ara,

Després de tot aquest treball inicial, l'experiència i les vivències que m'han ofert aquests dos cursos de compartir casa meva amb tots vosaltres, em porta a replantejar-me nous reptes.

De la mà de la meva companya de feina, la mare de dia Esperanza Mora, del projecte Mama com tu de Sagrada família a Barcelona, us volem oferir un nou espai de mares de dia a Sant Cugat del Vallès. Unint la nostra mirada pedagògica i donant continuïtat als nostres projectes.

Ens trobareu a partir de l'1 de setembre de 2017 a l'espai Un Petit Món.


Moltes gràcies a tots i a totes!